Dag 7: Laatste dag: San Sebastian

Vandaag moest iedereen extra vroeg opstaan omdat vandaag de dag zou zijn dat wij terug zouden gaan naar Almere. We moesten om 08:00 al klaar staan bij de ontbijttafel om daarna om 08:45 helemaal klaar te staan bij de ingang van het hotel met al onze koffers en tassen. Maar dat ging niet zomaar, we moesten een andere weg nemen naar de bus dan normaal en die weg moest dan natuurlijk ook bezaaid zijn met takken en hobbels wat ook niet echt meehielp.
Na eindelijk aangekomen te zijn bij de bus zijn we naar de stad vertrokken waar we van 10:00-12:00 wat vrij tijd kregen om te shoppen of gewoon lekker de stad verder te verkennen.
Na 12:00 liepen we met de hele groep naar een klein restaurantje waar we gezamenlijk hebben geluncht.
Na deze twijfelachtige lunch liepen we terug naar de eerste verzamelplek op een pleintje om een pubquiz te doen over alle gebeurtenissen van de buitenlandse reis. Deze quiz had erg vermakelijke vragen die herinneringen aan de vorige dagen terug brachten.
Na deze quiz hadden we de keuze om Monte Urgull te bewandelen waar we een heel mooi uitzicht hadden over San Sebastian en de prachtige zee of je kon kiezen om beneden in de stad te blijven.
Daarna kregen de mensen die op Monte Urgull waren geweest hun eetgeld die de mensen die in de stad waren gebleven al hadden gekregen om in de stad wat te gaan eten met een groepje. We kregen vrije tijd tot 19:00 want om 19:00 kwam de bus die ons naar Almere zou gaan brengen. We hebben nog 20 minuutjes op de bus moeten wachten, vanwege inklokken. Jorien had een mooie opmerking tijdens het wachten: ‘Ik ben gewoon te dom voor woorden’. Daarna stapten we de bus in en zo kwam een hele leuke buitenlandse reis tot zijn einde, na deze 18 uur zitten in de bus zijn we allemaal weer thuis en gaan we lekker genieten van een geweldige reis!

- Victor

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.